ဒါေလးကလဲ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အျငင္းပြားေနၾကတာေလးမို႔ ဖတ္မိတာေလး ျပန္ေရးလိုက္ပါတယ္...။
အေမး။ ။အရွင္ဘုရား တစ္ခါက လူတစ္ေယာက္က သူဟာ အေနကဇာတင္မႈ မျပဳလုပ္ရေသးတဲ့ ဆင္းတုေတာ္ကို သာမန္အရုပ္တစ္ခုလိုပဲ သေဘာထားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သာမန္ရုပ္ထုတစ္ခုလို႔ သေဘာထားၿပီး ေလွခါးထစ္ တစ္ေနရာ၊ ဧည့္ခန္း၊ စတဲ့ ေနရာေတြမွာ အလွၾကည့္ဖို႔ ထားထားတာပါ။ လို႔ တပည့္ေတာ္အား ေျပာဖူးပါတယ္။ တပည့္ေတာ္သိခ်င္တာက အေနကဇာမတင္ဘဲ ရုပ္ပြားေတာ္ကို ကုိးကြယ္သင့္/မသင့္ ဆိုတာနဲ႔ အေနကဇာမတင္ေသးတဲ့ ဆင္းတုေတာ္မ်ားကို မသင့္ေတာ္တဲ့ ေလွခါးရင္းစတာေတြမွာ ထားသင့္/မသင့္ ဆိုတာကို ေျဖၾကားေပးေတာ္ မူပါဘုရား။
အေျဖ။ ။ဒီအေမးနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အခ်က္သံုးခ်က္ကို ေတြးမိပါတယ္။
(၁) အေနကဇာမတင္ဘဲ ကိုးကြယ္သင့္/မသင့္။
(၂) ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္မ်ား ဘုရားအရာ ေျမွာက္ခ်ိန္၊ ဘုရားလို႔ သတ္မွတ္တဲ့အခ်ိန္။
(၃) အေနကဇာမတင္ေသးေပမဲ့ မသင့္ေတာ္တဲ့ ေနရာမ်ားမွာ ထားသင့္/မသင့္ ။
ဒီသံုးခ်က္ကို သိထားပါက အေမးပုစၦာအတြက္ ရွင္းသြားပါလိမ့္မယ္။
(၁)အေနကဇာမတင္ဘဲ ကိုးကြယ္ သင့္/မသင့္
အေနကဇာတင္တယ္ ဆိုတာ တစ္ခ်ဴိ႕က ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္ကို အသက္သြင္းၾကတယ္လို႔ ယူဆၾကတယ္။ အမွန္က သက္မဲ့ပစၥည္းတစ္ခုသာျဖစ္တဲ့ ရုပ္ပြားေတာ္ကို အသက္သြင္းလို႔ မရွင္လာနိုင္ပါ။ သြင္းလို႔လည္း မရပါ။
အေနကဇာတင္တဲ့သေဘာက “အေနကဇာတိ သံသာရံ” စတဲ့ ဂါထာေတာ္ျဖင့္ ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္အား ဘုရားရွင္ရဲ႕ ဂုဏ္ေတာ္ကို အာရံုျပဳၿပီး သံဃာေတာ္မ်ားက ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ၾကတာပါ။ ဘာ့ေၾကာင့္ ဒီဂါထာျဖင့္ ပူေဇာ္ၾကတာလဲ ဆိုရင္…
ဘုရားအျဖစ္သို႔ ေရာက္ေတာ္မူၿပီးစ ဘုရားရွင္ဟာ စိတ္ထဲက ႏွစ္သက္မႈ ပီတိမ်ား ထပ္တလဲလဲ ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ စိတ္ထဲ ေအာင့္ထားမနိုင္ဘဲ ပီတိျဖစ္လြန္းတဲ့အတြက္ ‘အေနကဇာတိ သံသာရံ’ စတဲ့ ဂါထာေတာ္ျဖင့္ ဥဒါန္းက်ဴးရင့္ေတာ္မူပါတယ္။
ယခုအခါ ဘုရားရွင္ ဥဒါန္းက်ဴးရင့္ေတာ္မူခဲ့တဲ့ ဂါထာေတာ္ျဖင့္ ဘုရားရုပ္ပြားေတာ္အား ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ၾကတာကို “အေနကဇာတင္တယ္ လို႔ ေခၚပါတယ္။
သက္ေတာ္ထင္ရွား ဘုရားရွင္ရဲ႕ ဂုဏ္ေတာ္ကို အာရံုျပဳၿပီး ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္အား ကိုးကြယ္သင့္တဲ့အျပင္ ကုသိုလ္ေတာင္ရပါေသးတယ္။ ကိုးကြယ္မသင့္ဘူးဆိုတာ မရွိပါဘူး။
ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္အား ထုလုပ္ၿပီးစီးၿပီဆိုကတည္းက အေနကဇာတင္တာျဖစ္ေစ၊ မတင္တာျဖစ္ေစ ကိုးကြယ္ေကာင္းပါတယ္။
(၂) ဘုရားအရာေျမွာက္တဲ့အခ်ိန္၊ သတ္မွတ္တဲ့အခ်ိန္။
ရုပ္ပြားေတာ္ ထုလုပ္တဲ့ေနရာေတြမွာ ဘုရားရွင္ရဲ႕ အဆင္းသ႑ာန္နဲ႔ တူေအာင္ တုဖို႔အတြက္ ေက်ာင္းသားေပၚမွာျဖစ္ေစ၊သစ္သား ေပၚမွာျဖစ္၊ တက္ခြထိုင္ၿပီး ထုလုပ္ရပါတယ္။ ဒီလို တက္ခြၿပီး ထုလုပ္ေပမဲ့ ငရဲမက်ပါဘူး။ အကုသိုလ္မျဖစ္ပါဘူး၊ ဘာ့ေၾကာင့္ဆိုရင္ ဘုရားအရာ မေျမွာက္ေသးလုိ႔ပါ။ ဘုရားလုိ႔ သတ္မွတ္လို႔မရေသးလို႔ပါ။ ဒါေၾကာင့္ ဘုရားလို႔သတ္မွတ္တဲ့အခ်ိန္၊ ဘုရားဆင္းတုအရာေျမွာက္တဲ့အခ်ိန္ဟာ ပညာရွင္မ်ား ပန္းပုထုသမားမ်ား ထုလုပ္ၿပီးစီးတဲ့အခ်ိန္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အေနကဇာတင္ျခင္း မတင္ျခင္းဟာ ပဓာန မဟုတ္ပါ။ ယခုလို႔ ထုလုပ္ၿပီးစီးတ့ဲ ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္မ်ားဟာ အေနကဇာမတင္ေသးေပမဲ့ ဘုရားနဲ႔ တူေအာင္တုထားၿပီးျဖစ္တဲ့အတြက္ ကုိးကြယ္သင့္ပါၿပီ။
(၃) ရုပ္ပြားေတာ္မ်ားကုိမသင့္ေတာ္တဲ့ ေနရာမွာ ထားသင့္/မသင့္
မထားသင့္ပါဘူး။လို႔ပဲ ေျပာပါရေစ…
အခ်ဴိ႕ျပည္ပနိုင္ငံေတြမွာ မသင့္ေတာ္တဲ့ ေနရာေတြမွာ ထားတာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေျပာရရင္ ဘုရားရွင္အား အေနကဇာတင္တာျဖစ္ေစ၊ မတင္တာျဖစ္ေစ ေနရာတကာ မသင့္ေတာ္တဲ့ေနရာေတြမွာ မထားသင့္ပါဘူး၊ ဘာ့ေၾကာင့္ဆိုရင္ ဆင္းတုေတာ္က ဘုရားရွင္နဲ႔ တူေအာင္ တုထားၿပီးလို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ဥပမာတစ္ခု…………..လူတိုင္းမွာ မိဘဆိုတာ ရွိၾကစၿမဲပါ။ သားသမီးတိုင္းဟာ မိဘရဲ႕ ဂုဏ္ေက်းဇူးကို အတုိင္းအတာတစ္ခုအထိ သိေနၾကတာ ဓမၼတာပါ။ မိဘဂုဏ္ေက်းဇူးကို သိတတ္တဲ့ သားသမီးမ်ားဟာ အမိအဘမ်ား ေသဆံုးသြားၾကတဲ့အခါ အမိအဘမ်ားရဲ႕ ကိုယ္စားဓါတ္ပံုေတြ ကို မိမိအိမ္မွာ ခ်ိတ္ဆြဲထားတတ္ၾကပါတယ္။ တစ္ခ်ဴိ႕ဆိုရင္ ဘုရားအေဆာင္ရဲ႕ ေအာက္နားမွာ ကပ္ၿပီး အျမတ္တႏိုး ခ်ိတ္ဆြဲၿပီး ပူေဇာ္ၾကတာကို ေတြ႕ရပါတယ္။
ဆိုလုိတာက အမိအဘမ်ားကြယ္လြန္ၿပီးတဲ့ေနာက္ မိဘမ်ားကိုယ္စား သူတို႔ရ႕ဲ ဓါတ္ပံုမ်ားကိုု ေလွခါးရင္းစတဲ့ မသင့္ေတာ္တဲ့ ေနရာေတြမွာ ထားမလားဆိုတာ ေတြးၾကည့္ပါ။ တကယ္လို႔ ထားၾကမယ္ဆိုရင္ မိဘကိုမရိုေသရာ ေရာက္သြားပါမယ္။ မိဘရဲ႕ဂုဏ္ေက်းဇူးကို မသိတဲ့ သားသမီးမ်ား ျဖစ္သြားမွာပါ။
ထုိ႔အတူပဲ သက္ေတာ္ထင္ရွား ဘုရားရွင္ ပရိနိဗၺာန္စံေတာ္မူၿပီးတဲ့ေနာက္ ဘုရားရွင္ရဲ႕ ကိုယ္စား ထုလုပ္ထားတဲ့ ဆင္းတုေတာ္မ်ားကို မသင့္ေတာ္တဲ့ ေလွခါးရင္းေတြမွာ သြားထားမယ္ဆိုရင္ ဘုရားရွင္အား မရုိေသရာေရာက္သြားပါမယ္။ ဘုရားရွင္ရဲ႕ ဂုဏ္ေက်းဇူးကို မသိတတ္တဲ့ ဗုဒၶဘာသာ၀င္မ်ား ျဖစ္သြားမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္မ်ား ဘုရားအရာေျမွာက္ၿပီးတဲ့အခ်ိန္ကစလို႔ မသင့္ေတာ္တဲ့ေနရာေတြမွာ မထားသင့္ေတာ့၊ မရိုမေသ မလုပ္ေကာင္းေတာ့ပါ။
ယေန႔ နိဗၺာန္ကုန္ဆိုင္ႀကီးမ်ားမွာ ေရာင္းကုန္ပစၥည္းတစ္ခုအေနျဖင့္ ရုပ္ပြားေတာ္မ်ားကုိ လူသြားတဲ့လမ္းေၾကာင္းရဲ႕ နံေဘး ေအာက္ၾကမ္းျပင္ခ်ၿပီး ေရာင္းခ်ေနၾကပါတယ္။ ပိုင္ရွင္မ်ားကေတာ့ ဆင္းတုေတာ္ထက္ျမင့္တဲ့ ထုိင္ခံုမ်ားမွာ ထိုင္ေနၾကတာဟာ မသင့္ေတာ္ပါဘူး။ လာ၀ယ္သူမ်ားကလဲ ဖိနပ္ စီးသြားတာကို ျမင္ရပါေသးတယ္။ သူတို႔အစား ေက်ာခ်မ္းလွပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ နိဗၺာန္ကုန္ဆိုင္ႀကီးမွာ အပါယ္လက္မွတ္ လာ၀ယ္ေနၾကတာပဲ လို႔ ေတြးမိပါတယ္။ ဒါေလာက္ဆိုရင္ ဒီအေျဖနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး သေဘာေပါက္ ေလာက္ၿပီ ထင္ပါရဲ႕………..။
venkawwida.com မွျပန္လည္ေ၀မွ်သည္။
အေမး။ ။အရွင္ဘုရား တစ္ခါက လူတစ္ေယာက္က သူဟာ အေနကဇာတင္မႈ မျပဳလုပ္ရေသးတဲ့ ဆင္းတုေတာ္ကို သာမန္အရုပ္တစ္ခုလိုပဲ သေဘာထားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သာမန္ရုပ္ထုတစ္ခုလို႔ သေဘာထားၿပီး ေလွခါးထစ္ တစ္ေနရာ၊ ဧည့္ခန္း၊ စတဲ့ ေနရာေတြမွာ အလွၾကည့္ဖို႔ ထားထားတာပါ။ လို႔ တပည့္ေတာ္အား ေျပာဖူးပါတယ္။ တပည့္ေတာ္သိခ်င္တာက အေနကဇာမတင္ဘဲ ရုပ္ပြားေတာ္ကို ကုိးကြယ္သင့္/မသင့္ ဆိုတာနဲ႔ အေနကဇာမတင္ေသးတဲ့ ဆင္းတုေတာ္မ်ားကို မသင့္ေတာ္တဲ့ ေလွခါးရင္းစတာေတြမွာ ထားသင့္/မသင့္ ဆိုတာကို ေျဖၾကားေပးေတာ္ မူပါဘုရား။
အေျဖ။ ။ဒီအေမးနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အခ်က္သံုးခ်က္ကို ေတြးမိပါတယ္။
(၁) အေနကဇာမတင္ဘဲ ကိုးကြယ္သင့္/မသင့္။
(၂) ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္မ်ား ဘုရားအရာ ေျမွာက္ခ်ိန္၊ ဘုရားလို႔ သတ္မွတ္တဲ့အခ်ိန္။
(၃) အေနကဇာမတင္ေသးေပမဲ့ မသင့္ေတာ္တဲ့ ေနရာမ်ားမွာ ထားသင့္/မသင့္ ။
ဒီသံုးခ်က္ကို သိထားပါက အေမးပုစၦာအတြက္ ရွင္းသြားပါလိမ့္မယ္။
(၁)အေနကဇာမတင္ဘဲ ကိုးကြယ္ သင့္/မသင့္
အေနကဇာတင္တယ္ ဆိုတာ တစ္ခ်ဴိ႕က ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္ကို အသက္သြင္းၾကတယ္လို႔ ယူဆၾကတယ္။ အမွန္က သက္မဲ့ပစၥည္းတစ္ခုသာျဖစ္တဲ့ ရုပ္ပြားေတာ္ကို အသက္သြင္းလို႔ မရွင္လာနိုင္ပါ။ သြင္းလို႔လည္း မရပါ။
အေနကဇာတင္တဲ့သေဘာက “အေနကဇာတိ သံသာရံ” စတဲ့ ဂါထာေတာ္ျဖင့္ ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္အား ဘုရားရွင္ရဲ႕ ဂုဏ္ေတာ္ကို အာရံုျပဳၿပီး သံဃာေတာ္မ်ားက ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ၾကတာပါ။ ဘာ့ေၾကာင့္ ဒီဂါထာျဖင့္ ပူေဇာ္ၾကတာလဲ ဆိုရင္…
ဘုရားအျဖစ္သို႔ ေရာက္ေတာ္မူၿပီးစ ဘုရားရွင္ဟာ စိတ္ထဲက ႏွစ္သက္မႈ ပီတိမ်ား ထပ္တလဲလဲ ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ စိတ္ထဲ ေအာင့္ထားမနိုင္ဘဲ ပီတိျဖစ္လြန္းတဲ့အတြက္ ‘အေနကဇာတိ သံသာရံ’ စတဲ့ ဂါထာေတာ္ျဖင့္ ဥဒါန္းက်ဴးရင့္ေတာ္မူပါတယ္။
ယခုအခါ ဘုရားရွင္ ဥဒါန္းက်ဴးရင့္ေတာ္မူခဲ့တဲ့ ဂါထာေတာ္ျဖင့္ ဘုရားရုပ္ပြားေတာ္အား ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ၾကတာကို “အေနကဇာတင္တယ္ လို႔ ေခၚပါတယ္။
သက္ေတာ္ထင္ရွား ဘုရားရွင္ရဲ႕ ဂုဏ္ေတာ္ကို အာရံုျပဳၿပီး ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္အား ကိုးကြယ္သင့္တဲ့အျပင္ ကုသိုလ္ေတာင္ရပါေသးတယ္။ ကိုးကြယ္မသင့္ဘူးဆိုတာ မရွိပါဘူး။
ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္အား ထုလုပ္ၿပီးစီးၿပီဆိုကတည္းက အေနကဇာတင္တာျဖစ္ေစ၊ မတင္တာျဖစ္ေစ ကိုးကြယ္ေကာင္းပါတယ္။
(၂) ဘုရားအရာေျမွာက္တဲ့အခ်ိန္၊ သတ္မွတ္တဲ့အခ်ိန္။
ရုပ္ပြားေတာ္ ထုလုပ္တဲ့ေနရာေတြမွာ ဘုရားရွင္ရဲ႕ အဆင္းသ႑ာန္နဲ႔ တူေအာင္ တုဖို႔အတြက္ ေက်ာင္းသားေပၚမွာျဖစ္ေစ၊သစ္သား ေပၚမွာျဖစ္၊ တက္ခြထိုင္ၿပီး ထုလုပ္ရပါတယ္။ ဒီလို တက္ခြၿပီး ထုလုပ္ေပမဲ့ ငရဲမက်ပါဘူး။ အကုသိုလ္မျဖစ္ပါဘူး၊ ဘာ့ေၾကာင့္ဆိုရင္ ဘုရားအရာ မေျမွာက္ေသးလုိ႔ပါ။ ဘုရားလုိ႔ သတ္မွတ္လို႔မရေသးလို႔ပါ။ ဒါေၾကာင့္ ဘုရားလို႔သတ္မွတ္တဲ့အခ်ိန္၊ ဘုရားဆင္းတုအရာေျမွာက္တဲ့အခ်ိန္ဟာ ပညာရွင္မ်ား ပန္းပုထုသမားမ်ား ထုလုပ္ၿပီးစီးတဲ့အခ်ိန္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ အေနကဇာတင္ျခင္း မတင္ျခင္းဟာ ပဓာန မဟုတ္ပါ။ ယခုလို႔ ထုလုပ္ၿပီးစီးတ့ဲ ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္မ်ားဟာ အေနကဇာမတင္ေသးေပမဲ့ ဘုရားနဲ႔ တူေအာင္တုထားၿပီးျဖစ္တဲ့အတြက္ ကုိးကြယ္သင့္ပါၿပီ။
(၃) ရုပ္ပြားေတာ္မ်ားကုိမသင့္ေတာ္တဲ့ ေနရာမွာ ထားသင့္/မသင့္
မထားသင့္ပါဘူး။လို႔ပဲ ေျပာပါရေစ…
အခ်ဴိ႕ျပည္ပနိုင္ငံေတြမွာ မသင့္ေတာ္တဲ့ ေနရာေတြမွာ ထားတာနဲ႔ပတ္သက္ၿပီးေျပာရရင္ ဘုရားရွင္အား အေနကဇာတင္တာျဖစ္ေစ၊ မတင္တာျဖစ္ေစ ေနရာတကာ မသင့္ေတာ္တဲ့ေနရာေတြမွာ မထားသင့္ပါဘူး၊ ဘာ့ေၾကာင့္ဆိုရင္ ဆင္းတုေတာ္က ဘုရားရွင္နဲ႔ တူေအာင္ တုထားၿပီးလို႔ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
ဥပမာတစ္ခု…………..လူတိုင္းမွာ မိဘဆိုတာ ရွိၾကစၿမဲပါ။ သားသမီးတိုင္းဟာ မိဘရဲ႕ ဂုဏ္ေက်းဇူးကို အတုိင္းအတာတစ္ခုအထိ သိေနၾကတာ ဓမၼတာပါ။ မိဘဂုဏ္ေက်းဇူးကို သိတတ္တဲ့ သားသမီးမ်ားဟာ အမိအဘမ်ား ေသဆံုးသြားၾကတဲ့အခါ အမိအဘမ်ားရဲ႕ ကိုယ္စားဓါတ္ပံုေတြ ကို မိမိအိမ္မွာ ခ်ိတ္ဆြဲထားတတ္ၾကပါတယ္။ တစ္ခ်ဴိ႕ဆိုရင္ ဘုရားအေဆာင္ရဲ႕ ေအာက္နားမွာ ကပ္ၿပီး အျမတ္တႏိုး ခ်ိတ္ဆြဲၿပီး ပူေဇာ္ၾကတာကို ေတြ႕ရပါတယ္။
ဆိုလုိတာက အမိအဘမ်ားကြယ္လြန္ၿပီးတဲ့ေနာက္ မိဘမ်ားကိုယ္စား သူတို႔ရ႕ဲ ဓါတ္ပံုမ်ားကိုု ေလွခါးရင္းစတဲ့ မသင့္ေတာ္တဲ့ ေနရာေတြမွာ ထားမလားဆိုတာ ေတြးၾကည့္ပါ။ တကယ္လို႔ ထားၾကမယ္ဆိုရင္ မိဘကိုမရိုေသရာ ေရာက္သြားပါမယ္။ မိဘရဲ႕ဂုဏ္ေက်းဇူးကို မသိတဲ့ သားသမီးမ်ား ျဖစ္သြားမွာပါ။
ထုိ႔အတူပဲ သက္ေတာ္ထင္ရွား ဘုရားရွင္ ပရိနိဗၺာန္စံေတာ္မူၿပီးတဲ့ေနာက္ ဘုရားရွင္ရဲ႕ ကိုယ္စား ထုလုပ္ထားတဲ့ ဆင္းတုေတာ္မ်ားကို မသင့္ေတာ္တဲ့ ေလွခါးရင္းေတြမွာ သြားထားမယ္ဆိုရင္ ဘုရားရွင္အား မရုိေသရာေရာက္သြားပါမယ္။ ဘုရားရွင္ရဲ႕ ဂုဏ္ေက်းဇူးကို မသိတတ္တဲ့ ဗုဒၶဘာသာ၀င္မ်ား ျဖစ္သြားမွာပါ။ ဒါေၾကာင့္ ရုပ္ပြားဆင္းတုေတာ္မ်ား ဘုရားအရာေျမွာက္ၿပီးတဲ့အခ်ိန္ကစလို႔ မသင့္ေတာ္တဲ့ေနရာေတြမွာ မထားသင့္ေတာ့၊ မရိုမေသ မလုပ္ေကာင္းေတာ့ပါ။
ယေန႔ နိဗၺာန္ကုန္ဆိုင္ႀကီးမ်ားမွာ ေရာင္းကုန္ပစၥည္းတစ္ခုအေနျဖင့္ ရုပ္ပြားေတာ္မ်ားကုိ လူသြားတဲ့လမ္းေၾကာင္းရဲ႕ နံေဘး ေအာက္ၾကမ္းျပင္ခ်ၿပီး ေရာင္းခ်ေနၾကပါတယ္။ ပိုင္ရွင္မ်ားကေတာ့ ဆင္းတုေတာ္ထက္ျမင့္တဲ့ ထုိင္ခံုမ်ားမွာ ထိုင္ေနၾကတာဟာ မသင့္ေတာ္ပါဘူး။ လာ၀ယ္သူမ်ားကလဲ ဖိနပ္ စီးသြားတာကို ျမင္ရပါေသးတယ္။ သူတို႔အစား ေက်ာခ်မ္းလွပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ နိဗၺာန္ကုန္ဆိုင္ႀကီးမွာ အပါယ္လက္မွတ္ လာ၀ယ္ေနၾကတာပဲ လို႔ ေတြးမိပါတယ္။ ဒါေလာက္ဆိုရင္ ဒီအေျဖနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး သေဘာေပါက္ ေလာက္ၿပီ ထင္ပါရဲ႕………..။
venkawwida.com မွျပန္လည္ေ၀မွ်သည္။
No comments:
Post a Comment